upp som en sol, ner som en pannkaka

Jag har bara energi till varannan dag ungefär. Jag gör av med för mycket när jag väl gör något, jag går gärna "all-in" i saker. Så jag ska sänka energiåtgången så att den blir mer "lagom".
Som det är nu sover jag och är mer eller mindre som en sömngångare varannan dag,  och det vill jag inte. 
 
Igår fick jag energin påfylld.
Idag har det hänt saker som dränerade mig totalt och gråten tog överhanden. 
Skit att jag inte bara kan strunta i människor som behandlar mig illa, skit att jag blir så sårad. 
Jag önskar att jag förstod varför, att någon kunde vara ärlig och rakryggad och säga vad jag har gjort för att förtjäna detta... 
Jag vill bara skrika, men jag är bara ledsen.. 
 
Jag kämpar vidare med att inte grubbla
och med att fokusera på allt positivt ♡ 
 
 

Kommentera här: