RÄTT väg ♡

Så typiskt att allt händer samtidigt, 
livet ska nog vara så, som en bergochdalbana. 
Igår var en sådan dag, en tuff dag med möten, jobb och lämna och hämta barnen. En sån dag då allt går lite omlott. 
Möten om min framtid som ibland känns jättebra för att sekunden senare kännas som att någon sliter undan mattan under fötterna på mig och jag trillar i golvet med näsan först... kabooom!  
 
Igårkväll mådde jag pyton, utmattad inifrån och ut. Det tar något enormt på krafterna att stå upp för mig själv, att verkligen kämpa. 
Jag låg helt slapp på soffan med en huvudvärk som blixtrade framför ögonen. 
Som tur är har jag varit ledig idag. Tog en rejäl sovmorgon och har mest slappat. Var till affären och handlade lite inför 6-åringens barnkalas, men i övrigt har jag inte gjort något alls. 
 
Nu hoppas jag att huvudvärken är borta tills imorgon då jag ska jobba. Ett liten bakning med barnen när jag kommer hem står också på agendan.  (en sådan sak som GER energi) 
 
Bakslagen i måendet kommer, meen jag är på rätt väg och mår bättre och bättre, tjohooo! 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Sojka:

Tack för dina kloka ord i min blogg :) 💕

2 ♥ Sojka ♥:

hahahahahaha fy fan vad roligt att du känner detsamma hahaha Oj snöar det hos er! :O KRAM!! <3

Kommentera här: