Lättad

Jag har i flera års tid grubblat, ältat och funderat. Jag har varit ledsen, arg och frustrerad. 
Fruktansvärt jobbigt att ha något som tynger på detta sätt.
Jag har haft en tuff tid ändå med depression och ångest. Samtidigt är livet som småbarnsmamma ett hårt jobb för vem som helst. 
 
Nu äntligen har jag fått någon sorts svar på mina grubblerier. Även om svaret är att människor pratar skit om mig bakom min rygg och sprider lögner, så känns det ändå bra att åtminstone få reda på vad det är som har hänt. Det värsta är att detta har sårat människor. 
Helt otroligt att skitsnack  kan förstöra så mycket... 
Jag känner mig både ledsen och arg. 
 
Jag kan inte göra annat än att släppa det,
inte lägga energi på något jag inte kan påverka. 
 
Jag lever i nuet och fokuserar på all kärlek som finns i mitt liv ♡  
 
 
 
 

Kommentera här: