imponerad

När sambon jobbar sitt förmiddagspass 6:00-18:00 åker han klockan 5:00. 
Då måste jag ta barnen till skolan och förskolan.  
Eftersom jag inte har körkort innebär det att vi tar en morgonpromenad.
Promenaden tar ungefär 20 minuter, men då halvspringer vi.
Jag är alltid sen *suck* Stress är verkligen det sista jag behöver. 
Det tog en timme i morse att lämna alla tre och komma hem igen.
Jag gruvar mig för de dagar det kommer att vara riktigt kallt,
men "massor-av-kläder-på" så ska det gå bra *brrrr*
 
Imorse hade vi en jättebra morgon.  
Barnen åt frukost och klädde på sig utan större bus.
Men... jag blev ändå sen... senare än vanligt till och med.
Men, jag lyckades faktiskt att ta det ganska lugnt -BRA jobbat av mig! 
De fick komma lite sent, det gör inget!

Detta är sådant som är bra för mig att öva på,
världen går inte under för att jag kommer för sent!

Jag är så grymt imponerad av barnen.
De gnäller inte en enda gång att de måste gå till skolan.
I morse var det dessutom kallt och halt.
De fick massor av beröm, och mer ska de få ♥

De har fått nya vinterkläder av mormor & morfar,
Jättefina. Tack! ♥ 
Det passade jättebra att börja använda dem idag :-) 
 
 

Kommentera här: