Jag tävlar hos finest.se/mmmalin @Cloudberry

jag har sett denna tävling flera gånger på Instagram och i bloggen och har tänkt "Åååh en sådan skulle jag verkligen vilja vinna" Men tiden har gått undan och jag har inte hunnit tävla. Nu när det är några timmar kvar känner jag att jag bara måste vara med i denna tävling.

Var med du också!
Tävlingen hittar du om du klickar här finest.se/mmmalin 
eller på Instagram @thecloudberry


Det som jag så gärna vill vinna är en helt fantastisk Mammalyx Goodiebag Den innehåller massor av fint och bra till barnen och massor av lyx till mamman ♥
Verkligen något jag behöver för hela min kropp och knopp. Att ladda alla mammabatterier efter den otroligt tuffa tid som faktiskt varit det senaste året med brutna armar, byte av skola, byte av förskola, sydd haka, operationen för att ta bort cysta i käken, mitt i att jag själv kämpar för att bli frisk och åter till livet efter utmattningsdepressionen.

Nu har jag börjat arbetspröva och vi nyss fått veta att cystan var den snälla sorten så känner jag hopp och detta måste firas på alla sätt och vis ♥

Nu håller jag alla tummar att jag har turen med mig ♥

Kommentera här: