Jag är inte redo

Jag är jätteglad och jag  vet att lille X kommer att älska det.
Han kommer att njuta varje sekund och utvecklas jättemycket. 
Men.. jag är inte redo för detta alls.
Egentligen skulle det inte bli förrän i Maj, sedan blev det framflyttat till 7 April för att vi verkligen behöver det.

Nu är det lite framflyttat igen..
Min bebis (som inte är en bebis längre,  jag veet) ska börja på förskolan på måndag!  

Sambon arbetar och jag har börjat arbetspröva så vi behöver verkligen barnomsorg till lilleman.
Jag har inte varit föräldraledig alls med honom. Jag har varit hemma, för att jag har varit sjuk.
Det är inte alls samma sak.

Jag vet att han kommer att älska det och jag känner att jag egentligen också behöver detta.

Ändå skriker hela jag "neeej" inombords. 
Jag har några dagar på mig, ska göra allt för att förbereda mig :-) 

 

Kommentera här: