Arbetsprövar

Jag har ju börjat arbetspröva. Efter tre års sjukskrivning känns det otroligt spännande, pirrigt och samtidigt roligt. 
Jag är långt ifrån "frisk" . Jag är helt säker på att jag inte kommer att bli som innan jag blev sjuk, jag kommer att bli "bättre" 
Jag jobbar 2 timmar per dag.  
Jag blir helt slut i huvudet efter. Det beror på allt nytt som jag ska lära mig. Nytt datasystem och allt amnat som jag har glömt. 
Jag som alltid varit en person som kommit ihåg siffror och koder, så jag blir vansinnigt frustrerat när jag inte kommer ihåg någonting alls.  
Men det gör inget,  snart kommer jag ihåg det som jag behöver komma ihåg. 
 
Den tuffaste utmaningen är att ta mig dit och därifrån med bussen... men jag fixar det - tjohoo! 
 
Idag har vår lilleman fått sin första ryggdäck, så nu är han redo för förskolestarten på måndag :-)  
 
Han blev överlycklig,
han gillar verkligen sin Goggo (Uggla) 
 

Kommentera här: