Viktkurs Sensia

Måndag är ju den bästa dagen för nystarter, eller hur!?

Idag startar projekt "må bra".
Jag jobbar hela tiden med projekt "må bra" på insidan,
men nu gäller det utsidan, kroppen :-)

Jag har ju som jag skrev i ett tidigare inlägg gått med i en viktkurs på gymmet.
•På torsdag är det första mötet.
•Om en vecka ska jag till en PT för att få ett träningsprogram.
•Nästa Tisdag ska jag på BIA mätning och få kostrådgivning.
Vid en BIA mätning sätter man elektroder på kroppen som mäter fett och vätska och kroppscellsmassa (mestadels muskler)

Denna vecka innan jag fått mina nya kost- och träningsinstruktioner kommer jag att äta en lågkalori- lågkolhydrat kost och ta promenader varje dag.

Tjohoo
Heja mig!

Kommentarer:

1 Marran:

Hoppas det kommer gå bra. Spännande med ett BIAtest :)

Kommentera här: