Viktkurs ☆ Indoor Walking

Idag var det dags för viktkursen igen. Varannan gång är det möte/föreläsning,  varannan gång är det gruppträning. Idag skulle vi träna. Vi skulle få prova på Indoor Walking. 
 
Det blev lite "fel dag" för mig med träning med tanke på att detta var dag två av de två dagar då jag bara levt på måltidsersättningar. 
 
Jag svalde dessutom en shake strax innan träning.
smart?! NÄE 
 
Eftersom jag har ont i höft och rygg tänkte jag ta det lugnt.. jag funderade till och med på att stanna hemma, men  jag ville ju så gärna testa Indoor Walking.
 
Förutsättningarna var inte de bästa.
Jag har en kondis som är obefintlig, jag hade typ nada energi intag och en 3 dl chokladshake i halsen.  
Dock har jag en vilja av stål, ger inte upp. 
 
Efter 5 minuter hade vi värmt upp klart på crosstrainern... 
Då fick jag springa ut ur lokalen, jag trodde att jag skulle kräkas. Jag baddade ansiktet med kallvatten och gick tillbaka in.
 
Det kändes toppen, jag hängde med i musiken.
Riktigt skoj!  När vi var klara och skulle gå ut för att stretcha sprang jag istället till toaletten igen.
Då kom shaken upp.
 
Mitt fejs var fläckigt, både brinnande illrött och kritvitt. 
 
Hahaha jag väljer att skratta, galet! 
 
Detta är ett bevis på att jag behöver detta. 
 
Det var skoj,  och jag kommer att testa igen.
Min vilja är det inget fel på :-D 
 
 
 
 
 

Kommentera här: