♥ Måndagslistan - Idag är jag glad för att...

♥ Måndagslistan - Idag är jag glad för att...
 
 
○ jag mår bra oftare och oftare, längre och längre.
Även om jag ibland trillar långt ner i en mörkt grop så går 
Bergochdalbanan  lite långsammare och lite mer på samma höjd :-) 
 
 
○ jag har en underbar familj som gör att jag mår toppen!  
Finaste sambon och härligaste barnen som får mig att skratta flera gånger per dag. 
 
○ jag är så tacksam över att ha så otroligt fina människor i mitt liv. De finns där för mig "no matter what" 
Det är när de tuffa tiderna kommer som jag behöver dessa stöttepelare att hålla i mig i. 
De behöver inte göra något, känslan är fantastisk att bara veta att de finns där.
Grym känsla att bli omtyckt för den man är ♥
 
○ jag känner mig förväntansfull inför morgondagen då jag ska på vägning, BIA-mätning och kostrådgivning. 
Taggad pch motiverad!
 
○ vi har fått besked om att vi får förskolan som vi har sökt till minsta sonen. Dock en månad för sent, men på rätt ställe :-) 
(April får vi lösa med tur, magi och världens bästa mormor och morfar)
 
○ vi har fått en ny tid för 8-åringens operation. 
Den 25 Februari är det äntligen dags (igen) 
 
 
"Smile and the world smiles back at you" ♥
 
 

Måndagslistan är en peppning till mig själv för att komma ihåg att fokusera på allt det fina och bra som finns i mitt liv ♥ 

Kommentera här: