♥ Måndagslistan - Idag är jag glad för att...

♥ Måndagslistan - Idag är jag glad för att...

♦ jag känner att jag klarar av mer och mer i min vardag.

♦ det har gått bra att arbeta 2 timmar per dag. Jag har varit rktigt bra på att känna efter och stoppa när det blir för mycket.

♦ det har fungerat att åka buss. Jag har blivit riktigt illamående två gånger och varit nära att stiga av, men det gick bra, jag klarade det!

♦ vi har haft så mysiga familjelördagar när vi tittat på melodifesrvalen tillsammans

♦ jag har världens bästa sambo, min bästa vän, Aj lav jo! ♥

♦ världens finaste mamma och pappa, barnens mormor och morfar som hjälper oss med barnen så att jag kan åka till jobbet.

♦ snart börjar lilleman på förskolan, 7 April, han kommer att ÄLSKA det! :-)

♦ solen skiner och jag känner att snart är våren här, underbart!

♦ jag kämpar på bra med viktnedgången!

♦ jag längtar till fredag, då jag ska skratta tillsammans med härliga tjejer! ♥
 


Måndagslistan är en peppning till mig själv för att komma ihåg att fokusera på allt det fina och bra som finns i mitt liv ♥

Kommentera här: