Ljuvlig Lördag

Trots ont i ryggen och höften har denna dag varit tokmysig. 
Minstingen fyller 2 år om ett par dagar. Idag fick han en present av sin mormor och morfar.
Han jublade när han öppnade paketet "WOOOW!" Han klappade på den och hoppade av glädje, en alldeles egen liten eldriven fyrhjuling.  En väldigt lycklig kille :-) 
 
Jag var till gymet idag också.  Helt galet vilken dålig kondis jag har, men det är ju det jag ska förändra nu :-) 
 
På kvällen lagade sambon jättegod mat, entrecote och sallad med sparris och fetaost. Supergott! 
 
Efter middagen var det dags för Mello! 
Som vi har laddat, äntligen var det dags.  Vi hejar  Yohio, och det jublades HÖGT härhemma när han gick vidare till final. Vi gillade även de övriga som gick vidare till final och andra chansen: Linus Svenning, Helena Paparizou och Ellen Benediktson. Grattis till dem! 
 
En härlig dag :-) :-)  
 
 Mellodrinkar  ♥ 
 

Kommentarer:

1 Therese:

Vad härligt med träning och en ljuvlig lördag!
Hoppas din vecka startat bra! KRAM!!!

SV: Men precis! Jag har bara aldrig förstått ordet negerboll. För mig är det helt ologiskt!

Kommentera här: