Åkt buss!

Jag har åkt buss.
Jag har börjat arbetspröva. 
 
Detta är otroligt stort för mig. 
Det känns faktiskt bra. Jag är noga med att ta det i små steg. Babysteps åt rätt håll är bättre än stora steg åt fel håll. 
Jag har inte gjort detta på tre år så det är väldigt ovant. 
Svetten pärlade i pannan och hjärtat höll på att klappa ut ur bröstet när jag satt på bussen. Men med massor av jäklar anamma och djupa andetag gick det bra!  
 
Jag har varit tokslut när jag kommit hem.. då har jag försökt att vila. Jag vill ju vara med barnen också. 
Jag ska hitta balansen,  snart så :-)
 
 Jag ger mig själv en stor klapp på axeln "Bra jobbat!" och dansar en "happy dance"
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

Vad roligt Lisa! Du gör det jättebra 😃

2 Helena:

Från mig, Helena alltså 😊

3 Helena V:

Heja dig! Håller tummar o tår på att du kommer att fixa det! Pöss ❤️

Kommentera här: