Ett litet 40-års partaj

Igår var det äntligen dags att fira min födelsedag.
Jag fyllde år i början av April, men firandet blev uppskjutet eftersom jag inte hade någon ork alls just då.
Jag har flera gånger tänkt hoppa över att fira.
Nu är jag så glad att jag fixade detta,  
vilket inte hade varit möjligt utan all hjälp som jag fick. . 
 
Det blev en härlig kväll och natt med underbara människor. 
Jag fick till och med glädjetårar i ögonen ett par gånger då jag tänkte på hur lyckligt lottad jag är som har så fina människor i mitt liv. Att de kom för att fira mig på min dag är ju hur häftigt som helst.  
 
Många skratt, god mat och dryck, skön sång och härliga kramar - ett minne för livet 

Tusen tusen TACK för all hjälp och till alla som kom på "min dag" Massor av kärlek till Er ♥ 

"Till gästen på festen" plåster, huvudvärkstabletter, samarin, rakhyvel, tops, tamponger, dambindor, deodorant, nagelfil, nagellack, nål och tråd, parfym, tandborste och tandkräm
 

Kommentarer:

1 Åsa:

Men du! Du borde jobba som festfixare! Så himla fint du alltid gör! Pyntar och tänker på detaljer!

Svar: ÅÅh TACK snälla Åsa <3 Ja, något åt det hållet skulle vara superskoj,
jag älskar att "pyssla" och planera :-)
Elisabeth

Kommentera här: