hipp hipp HURRA, Grattis till mig!!! ★★★

Igår fyllde jag år, hipp hipp HURRAAA! 
Stort Grattis till mig på 40-årsdagen :-) 
 
Jag hade redan innan bestämt att inte ha någon fest nu. Mest eftersom det har varit  otroligt mycket annat i och med att jag varit sjuk och för att jag har prioriterat 8-åringens operation och allt runt den. 
Dessutom är det så mycket enklare och trevligare att ha en fest när snön är borta och det går att vara utomhus :-)   
 
Jag är van att alltid ha en fest eller ett kalas planerat, jag älskar ju verkligen att "bygga" och fixa fester. Så dagarna innan jag fyllde år kände jag mig så otroligt konstig och ledsen. Som att ingen bryr sig om mig eller att jag fyller år.
Skum känsla, så är det ju inte. Det finns massor av fina människor i mitt liv♥
Jag behöver inte bjuda dem på en fest, de hör av sig eller dyker upp ändå för att de vill gratulera mig.
Cool känsla, de gillar mig ändå  :-) 
 
 
När jag och sambon kom hem från övernattningen på hotell i går morse väntade nästa överraskning.
Min mamma och pappa hade bokat bord på restaurang. Vi bytte om och åkte till stan och åt en jättegod middag. Så fantastiskt mysigt! 
 
Jag uppskattar alla gratulationer, blommor, gratulationskort, presenter, besök och överraskningar så otroligt mycket! 
Ett par glädjetårar har till och med dykt upp i ögonvrån. Det gör mig verkligen tokglad att jag har så fantastiska människor i mitt liv. 
Love you all! 
 
Nu ska jag börja planera för en fest med alla de fina människorna, det kommer att bli jätteskoj! :-)  
Det är jag värd, en skoj fest. Självklart ska jag fira att jag nu är 40, 40 and fab! 
 
 
 

Kommentera här: