Peppning Motivation & Plankutmaning

Tänk att det bor en liten tävlingsmänniska långt inne i mig, som jag inte hade en aning om.
Jag behöver någon/några som är med på min viktresa. Jag tävlar inte med dem, utan med mig själv. Men, för mig själv kan jag ljuga. Hur konstigt det än låter, så är jag en världsmästare på att hitta på ursäkter som jag sedan tror på.
Nu när jag har en medresenär på min resa som peppar och motiverar, så gör det faktiskt att jag kommer ut på mina prommisar.
 
Dagens prommis gick en minut snabbare än sist - BRA!

Jag börjar även en Plankutmaning idag, varje dag ska jag köra plankan.
Jag börjar med 10 sekunder. Små steg är bättre än inga steg :-)
 
• Kategori: Träning, Motion, Viktresan; • Taggar: Babysteps, Gå ner i vikt, Plankan, Plankchallenge, Prommis, Runkeeper, Träning, Vikt, Vitresa, plankutmaning, promenader, tvåsiffrigt; • Kommentarer (0)

Kommentera här: