♥ Måndagslistan - Idag är jag glad för att...

♥ Måndagslistan

Det är längesedan jag gjorde en måndagslista, men idag kände jag att den behövdes.
Den kan innehålla både veckan som varit, men också veckan som kommer :-)
Idag är det en planering av veckan som kommer och vad jag har att se fram emot.


Måndag
: Ett möte som jag varit väldigt nervös över kändes mycket lyckat, vi får se vart det leder.

Tisdag: Tandläkaren (och nej jag har inte använt mellanrumstandborstarna som jag lovat. Jag kommer att komma dit blodig och svullen i tandköttet. Då syns det inte aaalls att jag fuskat) Håller tummen att jag inte har några hål.

Onsdag: Doktorn

Torsdag: Frisören. Jag längtar verkligen. Det ska bli toktrevligt att bli fin i håret, dessutom är det en avslappnande stund.

Fredag:  Göteborg. Längtar!!! Det ska bli så mysigt att bo på hotell och att träffa min bror och hans fru



Måndagslistan är en peppning till mig själv
för att komma ihåg att fokusera på allt det fina och bra som finns i mitt liv ♥

Kommentera här: