♥ Måndagslistan - Idag är jag glad för att...


Måndagslistan är en peppning till mig själv
för att komma ihåg att fokusera på allt det fina och bra som finns i mitt liv ♥

♥ Måndagslistan  - Idag är jag glad för att...

• Jag har haft en sån fantastiskt härlig helg med min fina familj. En underbar minisemester i Göteborg.
• Det var superduperroligt att träffa min bror och hans Malin. De är verkligen jättefina ♥
• Jag uppskattar verkligen att komma hem till vårt Lilla Tegelhus, "Borta bra och hemma Bäst"
• På Onsdag börjar jag ta tag i hälsan igen. Kosten och motionen. Jag längtar faktiskt, jag vet ju att jag mår bra av att äta bra och röra på mig.
• Jag ser fram emot veckan som kommer!

"hemma i Lilla Tegelhuset"

Kommentarer:

1 Åsa L:

Jag brukar också påmminna mig själv om alla bra saker och lägga fokus på det istället för på de dåliga. Livet känns bättre då :-) Lycka till på onsdag och förlåt för att jag inte svarat på dagarna om när vi kan träffas - kanske vi kan få till en dag den här veckan eller? jag kan nog torsdag eller fredag.

2 dianasdrömmar:

Och nu är det tisdag tjohoo :) kram Diana

Kommentera här: