Nutrilett 3 dagar shakes #attblimittbästajag

Idag börjar jag med Nutrilett, 3 dagar shakes.
Jag ska göra mitt bästa, jag hoppas och tror att det ska gå.
Jag behöver en ordenlig kickstart!

Det märks verkligen tydligt på vågen att jag har mått dåligt.

Heja heja, massor av PEPP till mig!



Jag fortsätter såklart vidare med  #attblimittbästajag.
Jag har fixat promenaderna, att ligga i sängen klockan 23 och jag har fixat att äta bra kost!
Det känns tydligt att jag mår bättre. En stor klapp på axeln till mig "Bra jobbat!"

Nu ska jag tillägga mer träning än promenaderna.


Yoga tror jag att det blir, det har jag alltid varit sugen att testa.
Jag har blivit tipsad om Yogobe. Det verkar vara jättebra!. 
Då kan jag Yoga hemma när det finns tid mellan måltider, tvättning, påklädning, blöjbyten, läxläsning, lek och bus.
Det är tydliga och bra instruktioner på film.
De har dessutom ett erbjudande att man kan testa gratis i tre dagar. 
• Kategori: ViktresanTaggar: #attblimittbästajag, 3 dagar, Nutrilett shakes, Viktresan, Yoga med Malin, Yogobe; • Kommentarer (0)

Kommentera här: