Nutrilett och vaxning av ben och linje

 
Nu kör jag en Nutrilett-kur.
Shakes och smoothisar, och ett mål mat per dag de dagar jag tränat hårt :-)

-2,3 från i måndags, jippiiie!

I förrgår var jag och vaxade benen och bikinilinjen, något jag aldrig gjort förut.
Det kändes kan man säga, men det är värt det.
Det kommer att kännas väldans lyxigt när vi ska utomlands att inte behöva ha vass stubb på benen.

När jag gick därifrån var jag lite upptagen med att titta på mobilen,
så klumpiga jag klev ner i ett trappsteg och gjorde illa höften.
Nu har jag tokont i höften och det liksom strålar ner i benet-AJ!
Jag som hade tänkt ta promenader varje dag :-/
Jag får göra andra övningar så länge. Hoppas att det går över FORT! 


Vilken är ni, brasiliansk, martini eller kanske hjärtat? Själv är jag oftast Chewbacca :-)

Kommentarer:

1 Helena V:

Ajajaj, ont!!! Vad kostar en så grej då? Nått att rekomendera???

Svar: 420.- Jag kommer att göra två gånger innan resan. Skiitont, men värt det! :-)
Elisabeth

2 Åsa:

Jag vet ingenting om nutrilett, men om du vill testa ett annat varumärke med mycket forskning och nobelpristagare i sitt team, så hör av dej, jag kan hjälpa dej med det! Iaf för mej, som också testat nutrilett, är det stor skillnad både på energinivån i kroppen och resultatet :)

Lycka till! :)

Kommentera här: