Depend Gellack

Jag har testat Depend Gellack idag. Det är ju helt fantastiskt att lacket ska sitta i 2-3 veckor. Mycket najs att ha fina naglar så länge!
Lite trixigt att få till det, men "övning ger färdighet" :-)
Färgen jag valde är dessutom mycket gulare än jag minns att den var i affären... Jag kommer inte ihåg att den skulle vara gul överhuvudtaget faktiskt. Men som tur är kan jag köpa en annan färg till nästa gång. Det fanns massor med snygga färger att välja på.
(alla utom just gul, hahaha)


Kommentarer:

1 Hanna Karlsson:

Vad kul att fixa naglarna.

2 dianasdrömmar:

Perfekt om det sitter sådär länge kram Diana

3 Elisabeth:

vilket nr på färg e det?

Svar: Hejhej! :-) nr 315 Jag var till affären och jämförde, och det stämmer inte alls överrens med färgen som jag har på fingrarna i jämförelse med provkartan :-(
Men, det sitter jättebra! svårt att få bort, hahaha :-) Jag måste köpa en annan färg, men vet inte vilken jag törs testa...
Kram!
Elisabeth

Kommentera här: