Fitnessfighten för alla - Boken

Nu är jag inne på dag 12 av fitnessfighten. Det går jättebra.
Jag får ju all information via deras hemsida, worldofshape.com. Där får jag min kostplan och min träningsplan. Det finns även massor av bra recept att plocka rakt av eller ta idéer ifrån. 
Jag beställde även boken, Fitnessfighten för alla av Jarkko Kortelainen. 
Den är ju upplagd så att man kan köra hela fitnessfighten även om man inte har tillgång till internet. I boken finns beskrivet hur man ska göra. Det finns 36 olika övningar som är jättebra förklarade hur man ska göra både med text och bild. Det finns 28 olika recept på god och nyttig mat och det finns till och med inspiration i form av människor som berättat sina historier och deras bilder.
Jag gillar verkligen boken, i den finns massor med lättillgänglig information då man inte har datorn påslagen.  

Nu blir det ett "hemmapass" här framför tv´n. 
Sambon och barnen brukar heja och peppa mig när jag studsar runt och krumelurar omkring :-) 

Kommentarer:

1 Åsa:

Så är det här hos oss också. Barnen deltar ibland i gympan framför tvn, men min man bara skrattar och tycker jag är duktig men ser fjantig ut, hmm.. :))

Kommentera här: