Dag 8 av 30 Fitnessfighten

 
Dagens träning avklarad, 60 minuter här hemma √

Det går jättebra detta, upplägget på Finessfighten / Kick-start är nog min grej.
Det känns som att jag äter stora portioner och hela tiden, men det är viktigt att få i sig allt.
Jag har ställt alarmet på mobilen  för att inte glömma:

08:00 Frukost
11:00 Mellanmål
13:00 Lunch
15:00 Mellanmål
17:00  Middag
20:00 Kvällsmål 
Ungefärliga tider, huvudsaken att det inte blir mer än tre timmar emellan varje måltid.

Idag är det dag 8 av 30 och jag har hittills hållt mig från att ställa mig på vågen.
Jag anar att måttbandet kommer att visa den största skillnaden.

Jag hoppas ju att denna månad kommer att kännas/synas lite,
men jag mår i alla fall finemang, och det är ju huvudsaken.

Mellanmål 80g rökt kalkon på Knäckebröd

Kommentera här: