Startvikt Nutrilett

Nu har jag laddat med Nutrilett och gjort en liten plan.
Jag ställde mig på vågen också, blir både ledsen och arg,
jag som hade lovat mig själv att aldrig mer väga tresiffrigt :-(  (103,8
En vecka all inclusive i Turkiet gjorde nog att det fastande ett par kilon tyvärr.
Jag är ju en fettmagnet utan dess like.
Men nu får kilona fly, för nu blir det hårda tag :-)
Jag börjar med en vecka shakes.


Kom ihåg Tävlingen
Vinn namnsmycke från Mina Namnsmycken  klicka på länken för att komma till tävlingen ♥
 
 



 
• Kategori: ViktresanTaggar: Nutrilett, Nutrilett shakes, shakes, smoothie, startvikt; • Kommentarer (5)

Kommentarer:

1 Charlotte:

Hej hej
Jag har samma bekymmer....undra om jag ska ta efter..Ja nåt MÅSTE jag hitta på
Heja heja heja
Charlotte

2 Åsa L:

Ja, det är tufft men inget som vi inte klarar.
Du går ut tuffare än mig ser jag - som jag skrev på min blogg så kommer jag absolut köra våra kära Nutrilettprodukter men jag tänker äta en måltid om dagen med det ska inte vara en pizza eller en varm macka stekt i smör typ.
Jag hade ramlat in på Coca cola drickande igen som jag höll mig ifrån 1 år tidigare. Helt sjukt hur man kan börja med dåliga vanor som man så duktigt kommit ifrån.
Livet kring mat kommer alltid att vara en kamp men förhoppningsvis så lär man sig en hel del längs vägen och jag vill inte tro att det är helt kört.
Vad är ditt mål denna gång?
Jag väger 93,7kg nu och jag VILL ner till 80 kg. Det går väl?
Heja heja - när du kan äta igen så tar jag gärna en lunch med dig och pratar och inspirerar varann....eller så kommer du ut på en vinkväll hos mig, haha. många kramar, min vän!!!

3 Camilla Bergström:

Kämpa på <3
Jag slutade röka för ett år sedan och har tyvärr också ökat i vikt trots att jag tycker jag ätit som innan och så.
Räcker ju att man tittar på en kaka så sätter sig de kilona på en :( Har tyvärr väldigt lätt att gå upp i vikt men nu är det pulver och frukt som gäller och hoppas viktminskningen får fart så jag blir sporrad.
Lycka till, håller tummarna för oss alla som kämpar med vikten!
Kram

4 EMMAS!:

man måste ju unna sig på semestern :) hoppas du lyckas med shakesen!

Svar: Tacktack :-) :-)
Elisabeth

5 jennie:

Tjoho! Det här fixar vi !
Har ännu inte smakat vanilj, men super nyfis på den !
Må gott vännen! och SUPERTACK för i helgen !!

Kommentera här: