Viktresan


Min Viktresa går "sådär"
I måndags klarade jag en heldag med shakes.
Tisdagen gick det sämre, den avslutades med choklad :-/
Idag Onsdag har jag ätit en näve nötter...
Jag vill ju ha en "kickstart" några kilon med bara shakes skulle kännas så grymt motiverande. Men, nu funderar jag på att äta ett mål mat om dagen, grillat kött/fisk/kyckling och sallad tex. Då skulle nötterna och chokladen inte ropa på mig på kvällen...

Jag hade ju tänkt ta promenader på kvällen också, men jag har ont i ryggen efter att ha lyft killarna när vi var på Nickelodeondagen. Nu börjar ryggen kännas bättre så nu ska stavarna plockas fram :-) 

Jag veeet ju hur jag ska göra, nu gäller det bara att hitta "ON-knappen" så att motivationen och viljan slås på! :-)


Kom ihåg att vara med i tävlingen om ett PINO-paket!
En jättefin present till dina barn, grannens barn, kompisens barn, syskonbarn eller bara något barn du känner :-) Klicka här för att komma till tävlingsinlägget :-)

Kommentera här: