Röstningstävlingar på facebook

Jag gillar tävlingar, det är ingen hemlighet :-)

På Facebook pågår ofta röstningstävlingar. De tycker jag är så orättvisa. De med flest vänner, eller de med flest facebookkonton vinner, inte den med bästa motiveringen, bästa bilden eller bästa bidraget.

Trots det skulle jag bli jätteGLAD om ni vill rösta på dessa bilder
Chansen är minimal att vi vinner, men hoppet är det sista som överger människan, eller hur?! :-)

Sverigelotten, vinn Lisebergsweekend (OJ vad skoj det skulle vara för barnen!) klicka här 


Japan Photo, vinn resa till Hong Kong (min önskedröm!) klicka här
 

Tävlar man inte, så vinner man inte ☺

Påminner om min tävling också,
vinn PINO bok DVD & Kramdjur
klicka här för att komma till tävlingsinlägget ♥
• Kategori: Jag Tävlar! :-)Taggar: Bloggtävling, Facebook, Japan Photo, Liseberg, Rösta, Sverigelotten, Tävla, Tävling, Vinn, Vinnare; • Kommentarer (0)

Kommentera här: