Lösögonfransar

När jag var gravid tappade jag en hel del ögonfransar, 
vad det beror på vet jag inte, men de blev glesa och trista.
Nu är de på väg att växa ut igen, men det tar tid.
Jag tycker att det är snyggt med täta fina fransar både till vardag och fest.

Lördags när jag var på Rockabillyfest tänkte jag att jag skulle ha behövt lösögonfransar för att få den riktiga effekten, "pricken över i:et"

Hos MinBeauty.se kan man köpa naturliga lösögonfransar av högsta kvalité, till bra pris dessutom.
Fransarna 100% handgjorda och de använder materialet ”Mono Fiber” som är ett syntetiskt material gjort just för att efterlikna naturligt hår så mycket som möjligt. Detta gör att utseendet på ögonfransarna blir väldigt naturligt med en matt yta.

Minbeauty.se erbjuder er läsare 15% rabatt just nu,
använd koden: Bloggläsare

De har massor med olika varianter som passar till olika tillfällen, dessa tycker jag är snygga:
• Kategori: ShoppingTaggar: Lösögonfransar, MinBeauty.se, minbeauty; • Kommentarer (0)

Kommentera här: