Nutrilett shakes - start imorgon ♥

Imorgon Onsdagen den 2 Januari kör jag igång med Nutrilett shakes.
Jag har festat lös på både det ena och det andra före och efter jul.
Nu är det stopp. Nu börjar återigen kampen att få bort kilon, för att nå målet och framförallt för att må mättre.
Jag kommer att börja shakes, 5 st per dag.
Jag kommer (som vanligt) att ställa min "mat-och sovklocka"
så att den ringer för mat klockan 8.00, 11.00, 14.00, 17.00, 20.00 :-)


Jag och "Nutrilett-gänget". Kika gärna på våra tio veckor som vi gjorde tillsammans i somras:

Kommentarer:

1 Åsa:

Vad duktig du är, som tar nya tag! Jag har också mumsat onödigt mycket gott under julen, så jag har ett tioveckorsmål som jag gärna vill nå!

Så idag är första dagen på dessa tio veckor, vi får hålla tummarna för varandra :)

Svar: Ja, heja oss!! :-)
Lisa

2 Helena V:

Härligt Lisa! Bara kämpa på <3 Du vet att det bara är att ringa om du vill ha motionssällskap, ja annars med såklart haha...

Svar: Tack gumsan! ♥
Lisa

Kommentera här: