LYX middag & hotell :-)

 
I Fredags gjorde jag ett uppehåll i min Nutrilett-shakes-diet.
Barnen kunde vara hos mormor och morfar. Har jag sagt hur fantastiska de är som hjälper oss och finns där för oss, de är bäst helt enkelt ♥
Jag och mannen åt fyra små rätter på Kinerestaurangen. Jag läser alltid menyn uppifrån och ner, men väljer ändå alltid den "klassikern" Tråkig? Jaaa :-) Men gott var det :-)
Efter middagen gick vi på bio Hobbit: En oväntad resa Jag gillar verkligen saga och fantasi, men denna film blev tyvärr ändå lite lång. 
Efter bion gick vi och drack några drinkar. En jättemysig kväll som vi avslutade med att toksova på hotell. Vaknade utsövda och åt en god hotellfrukost.
Mycket välbehövligt att ladda "mamma&pappa-batterierna"

Lördagen fortsatte sedan med att jag drack Nutrilett smoothisar. Idag Söndag kör jag vidare med Nutrilett shakes.


Lite roligt,: vi hittade inte vårt rum (512) först :-)

Kommentarer:

1 Beatrice, mamma till skrutten Robin och gravid igen :):

Det var så lite så:)
Men så skönt att sova på hotell!

Kommentera här: