Jag fick sparken!

 
Vår 4-åring har massor av underbar fantasi. Han är inne i en period av mardrömmar och vi jagar bort spöken och andra figurer både innan sovdags och ibland mitt i natten. 
Han berättar om en gubbe med en låda på huvudet som säger "vad vill du beställa, vad vill du beställa, vad vill du beställa" Han är som en robot, han vill ha hamburgare. Denne kommer och stör när han ska sova.

Häromdagen berättade han att "Ni allihopa är bilingar som kommer och skräms"

Igår ropade han inifrån toaletten att han bajsat klart, när jag inte var snabb nog hörde jag
"Mamma, nu får du sparken!!!"
Goa unge, varje dag med dig är som en ny sagoberättelse ♥

Kommentarer:

1 Elin:

Hihihi sötis, jojo tålamod är inget de småliven är utrustade med direkt ;)

2 Åsa:

Haha, ja dom är ju för underbara!

Min yngsta sa imorse när jag gruffade lite över att hon var så långsam "-mamma, du är inte alls min bästa mamma mera!"

Kommentera här: