Brasiliansk eller Chewbacca

Jag måste köpa en ny rakhyvel, men glömmer det hela tiden.
Häromdagen när vi var på affären hörde jag två unga tjejer prata:

A: Brukar du raka benen på vintern?
B: Självklart, brukar inte du?!
A: (med röda kinder) Njae, ibland hoppar jag över det..
B: hihihi, då ser du ut som Chewbacca på benen ju?
A: Jaaa, hahahaha

Mina ben är inte rakade, och kommer inte att bli det heller, jag har "Chewbaccaben". 
Dessutom har jag något som liknar marsvin under armarna...

Så, nu kan intresseklubben anteckna denna viktiga information, eller påminna mig att köpa rakhyvlar!

Kommentarer:

1 Åsa:

Haha, de gör väl ingenting, att ha marsvin under armarna! :) Sålänge inte marsvinen börjar kuttra där under, hihi!

2 Helena V:

Hahaha själv är jag igelkott, taggig utväxt som måste tas om hand ;)

3 Caroline :

Så länge du inte är publik vid melodifestivalen och lyfter armarna så borde ramaskri undgås ;)
Det var mycket väsen för den armhålan! :)

4 jennie:

Underbart inlägg <3

Kommentera här: