30 Januari Onsdag = vägning :-)

 
Redovisar ingen vikt idag, vågen behöver nytt batteri.
Jag vet att det är ett plus från förra veckan.

Nu kommer jag att lägga krutet på att försöka sova bättre.
Som det ser ut nu sover jag kanske ca 2 timmar per dygn.
Inte konstigt att jag känner mig som en urvriden,
illaluktande disktrasa som ingen vill vara med. 

Den kommande veckan blir det "operation sömn"

Tvättat sängkläderna och skurat sovrummet ✓
Satt in en radio i sovrummet ✓

Jag tänker gå och lägga mig när radioprogrammet "Karlavagnen" börjar 21:40 (må-fr)
Frekvensen är 102,8 (Tack Google)
Jag har aldrig lyssnat på det, men hört massor om det.
Tantvarning, kanske... men nu är alla medel tillåtna för att kunna sova mer.

Jag är ju närmare tant än barn,
vuxenpoängen är färdigräknade för längesedan..
Jag är nöjd och stolt att vara lite mittemellan  :-)

Kommentarer:

1 Fnulan:

USch vad jag är trött på mitt "mattänk"! Finns där hela tiden. SKit åsså!

2 ♥ Sojkas framtid ♥:

Tack! :P Men eller hur Man skulle kunna tro att det är ett skämt. Sorgligt nog inte!

Kommentera här: