23 Januari Onsdag = vägning :-)

 
Jag har haft en tuff vecka i min viktresa... Upp och ner, fram och tillbaka... Trött som en gnu och ingen sömn alls.
Varje morgon har jag dock vaknat med ny energi och det har gått jättebra med shakes och att planera in en lågkalorimåltid. Men när kvällen kommer så släpper allt. Då har jag återigen trillat dit på smörgåsar när jag gjort kvällsfika till barnen. Nu ska de få fil och flingor från och med nu. Nu åker brödet ut! Dags att ta bort fällorna så gott det går.

Vikt: 93,9 (-0,8 från förra veckan)

tokbra resultat, jag har ju till och med ätit både en krämkringla och en semla mellan shakesen och smoothisarna. 
BRA jobbat av mig!! :-)

Ny vecka, nya tag.
Veckan som kommer ska innehålla träning också.

Kommentarer:

1 Helena V:

1-0 till dig! Heja Lisa <3

Kommentera här: