2 Januari Onsdag = vägning :-)

Jamen sedär, nu har jag klarat av första dagen med Nutrilett shakes.
Inte alltför lätt när kroppen är van att äta mycket, ofta, socker och fett.
Med en vilja av stål fixar jag detta, det gäller att vara tjurig.
Jag vägde och mätte mig i morse, bara att se dessa PLUS var galet motiverande.
Nu jäklar ska jag  vinka adjö till kilon, motionera och må bra :-)

Eftersom jag ändå "bryter ihop" och erkänner dessa plus, så kan jag lika gärna öppna mig helt och redovisa siffrorna också :-)

Byst: 114
Under Byst: 94
Överarm: 38,5
Midja: 114  
Rumpa:´120
Lår: 70
Vad: 44

Vikt: 96,5  

Tog en prommis med sonen på Snow Racern förut, det blev en ganska svettig prommis i uppförsbacke.

Kommentarer:

1 Beatrice, mamma till skrutten Robin och gravid igen :):

Duktig du är! Jag skulle aldrig klara av att dricka shakes istället för att äta mat :D

Mmm, goda var dom så recept kommer upp på bloggen :)

KRAM

Kommentera här: