Snön smälter!

Idag var jag ovanligt trögstartad, men man får slappa ibland. Vem är den där "man" förresten? Jag menar ju jag förståss. Jag har med andra ord inte gjort någon som helst nytta på hela dagen. 

Jag försökte starta kroppen med ett långt bad med ansiktsmask. Warming Mineral Mask, från Body Shop. En ansiktsmask som känns varm direkt när man smörjer den i ansiktet, jätteskön! Jag gillar den!


Sol och luft brukar jag ju kunna vakna till av, så hela familjen gick på en prommis i solskenet. Snön smälter, solen skiner och fåglarna kvittrar. Det är så härligt, lite vårkänslor dyker faktist upp lite här och var i kroppen :-)
När vi kom hem åt vi mumsiga våfflor. Lyxig dag, men jag har fortfarande inte vaknat, och det gör inget, jag hoppas att energin har återvänt till imorgon :-)

Kommentarer:

1 Åsa:

Ser mumsigt ut med våfflor! Men det blri inga sådana för mej på ett tga, måste ta tag i denna uppåtgående vikt genast, vågen visar +5 kg?! SUCK!
Tänkte göra som du och starta en viktminskningsblogg, för den jag har så är det så många bekanta som läser... :)

2 Fnulan:

Men hur gott är det inte med våfflor då! ååå sugen!

Kommentera här: