Fitnessfighten - World of Shape

Ooooooj, vilken grej- jag ska vara med i Fitnessfighten!!! 
Sjukt spännande!
Jag håller just på att planera matintaget inför den kommande månaden. 
Jag var handlade lite tidigare idag så att jag har mat inför de kommande dagarna.
Imorgon är startdatumet, då kommer informationen om hur jag ska träna.
En timme varje dag :-) 

Imorgon bitti ska jag väga mig, mäta midjemåttet och kolla vad jag har för vilopuls. 
Jag ska ta bilder på mig själv också, känns "sådär"
men det ska ju bli fantastiskt skoj att se resultatet när månaden är över :-)

Nu får fettvalkarna akta sig, nu ska de bort!
Grymt taggad, nu kör vi!!!!


Ikväll ska jag blanda ihop en müsli:

Müsli

200 g Rågflingor

100 g Fiberhavregryn

50 g Pumpakärnor

60 g Psylliumfrön

50 g Valnötter hackade

1 msk Kanel


World of Shape

 

Kommentarer:

1 Helene Taflin:

Jag ska åka köra nu i mars! Har varit och handlat och lagat lite matlådor idag. Såg att du hade vunnit din plats. Lycka till. Nu kör vi!!!!

Svar: Hej Helene, va roligt att du också ska köra nu! Tack och detsamma, lycka till - Nu köör vii!!! :-) :-)
Elisabeth

2 Åsa:

hejja hejja! hoppas du delar inspiration med oss andra här på bloggen! :)

Svar: Tack Åsa! Japp, jag ska försöka skriva ner det mesta :-)
Elisabeth

Kommentera här: