Tack och hej 2013, Välkommen 2014


Jag tänker inte repetera vad som hänt det senaste året,
ingen årskrönika från mig alltså :-)

Alla dagar har varit fyllda av bus, lite bråk och massor med mys.
Jag bor ju med världens härligaste småkillar ♥ 

Det ska bli skönt med ett nytt år, en nystart!

Årets sista dag jobbar pappan i huset, jag och barnen ska äta nyårsmiddag hos barnens mormor. 
Nu ska vi bygga en efterrätt som vi ska ta med oss.

Jag kollade in mina nyårslöften för 2013, gu så bra de var! Så bra att jag kör samma igen! 
2014 ska jag ta dem hela vägen :-)

Nyårslöften 2013  2014 ♥ 

♦ Vikten, att fortsätta kämpa med vikten och hälsan.

♦ Lovar mig själv att göra allt för att må bra.

♦ Prioritera familjen, sätta oss främst.  

♦ Att sätta alla energitjuvar åt sidan, de kommer inte ha plats 2013  2014 
Ett riktigt underbart
Gott Nytt År önskar jag Er♥
 
 

Kommentera här: