Svettas!

Myst, busat, relaxat och lekt härhemma idag. Fantastiskt underbart och härligt i solen.
Allvarligt så har jag svettats och varit varm som värsta klimakterietanten.
Eller hur vet jag hur det känns?! Varmt har det varit i alla fall och "I love it"!!!

Idag har jag kört Nutrilett shakes hela dagen - BRA jobbat av mig *klappar mig själv på axeln* :-)

Har tänkt på det här med att barnen leker utan kläder. För mig är det inget jag någonsin har tänkt på tidigare. Förrän nu när jag tar bilder. När de är utan kläder vill jag inte använda bilderna på internet.
Det finns ju massor med bilder på mig och mina syskon när vi är utan kläder, men på den tiden fanns ju inte internet förstås...
För mig är det naturligaste i världen att vara utan kläder, helst när barn är det. Men, tyvärr finns det människor som tänker helt annorlunda.
Bilden ovanför är klippt, nederdelen av bilden innehåller lillebror och den blå poolen vi har på gården.

Kommentarer:

1 Åsa L:

Ja tyvärr är det ju så :-( Jag brukar sudda valda delar om det är en bild jag verkligen vill lägga ut.

Kommentera här: