Dag 5 med shakes

Det går jättebrabra med mitt shakesintag (dag 5 idag)
Lite smått skittufft är det ibland förstås, men, jag fixar det! :-)
Nu längtar jag faktiskt till Onsdag och vägning, jag hoppas på ett minus såklart!
En vecka till med shakes är planen. Sedan ska jag lägga till ett mål mat per dag.
Jag har redan börjat planera vad jag vill äta. Kyckling, kräftor och en grillad köttbit till exempel :-)

Magen är i lite smått uppror också. Jag tänker inte alls gå in på detaljer (jag lovar!) det som kommit in ska ju ut liksom... Underligt att något kommer ut över huvudtaget när jag bara druckit flytande föda i fem dagar. 

Idag har vi varit på shoppingrunda. ICA Maxi har en liten barnhörna där barnen får vara medan de vuxna handlar. Våra killar älskar det stället. De har bland annat ett Wii spel 4-åringen säger till och med "jag vill spela Wii-Wii" när han vill åka till ICA Maxi :-)

Var en tur till Lidl också. Fyndade lite kläder till barnen. Byxor för 79:-/st och tröjor för 39:-/st, superbilligt!

Kommentarer:

1 Nathalié - Nybliven mamma till Charlie <3:

det där med magen känner jag igen.. usch fick sååå ont i magen i början! men när jag började med 1 mål mat, så blev det mycket bättre-

SV, Skönt att du funnit motivationen! Jag är alltid motiverad i början.. Men precis som dig så tappar jag allting när jag blir ledsen eller deppig. Det är så fruktansvärt jobbigt när det blir så, för när man väk har motivationen så vill man ju ha den kvar.

Lycka till med din viktnedgång! Kram

Kommentera här: