10 kilo på 5 veckor, Nu Tusan!

I måndags började jag med shakes.
Klarade två dagar, men kände att jag saknade det" lilla extra" som jag faktiskt behöver för att klara av detta.
Då får jag ett förslag från en tjej som jag pratat med via våra bloggar.
Hon frågar om vi ska kämpa tillsammans, peppa och motivera varandra på vägen.

JAA, det klart jag vill! Det behöver jag verkligen!

Jag hade gått ner 1,9 sedan i måndags. BRA jobbat (jag glömmer så lätt att faktiskt berömma mig själv!) 

Men idag tar jag då alltså nya tag:

Starvikt 105,5
Mitt mål är att på 5 veckor gå ner 10 kg.
Jag börjar att dricka shakes i 2 veckor, därefter inför jag ett mål mat per dag.
Träning och motion ska jag också fixa såklart, minst en promenad per dag

Nu kör vi!

Förebilder... Jag ser ut som Barbamamma ☺
• Kategori: ViktresanTaggar: 10kilopå5veckor, Nutrilett, Nutrilett shake, Nutusan!, Vikt, Viktresan, mått, shakes; • Kommentarer (4)

Kommentarer:

1 ♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥:

Hejja hejja! :)

Svar: Tuuusen TACK :-) :-)
Elisabeth

2 Agnieszka-2barnsmorsan:

Du kommer klara det galant! Hejja Hejja!

kram

Svar: Tuuusen Tack ♥
Elisabeth

3 Louella:

Hej! Jag har snubblat över din blogg via gemensamma bekanta och brukar titta in lite då och då för att följa din resa. Jag blir ofta så peppad själv och har för första gången testat shakes denna vecka. Klart att du kommer att fixa detta! Jag hejar högt från en annan del av ön ;-)

Svar: Åh, vad härligt att jag kan peppa andra :-) Tuuusen Tack för hejaropen, allt stöd behövs :-)
Kram!
Elisabeth

4 lisette :

vilka shakes tänker du då dricka?
jag är nästan lite sugen på att hänga på. hade med velat gå ner tio kilo. =)

Kommentera här: