Resultat Fitnessfighten Mars 2013 - World of shape

Tjoff sa det så var månaden med Fitnessfighten och World of shape över.
Det gick verkligen jättefort!
Det passade mig jättebra, eller.. det passade faktist hela familjen jättebra att äta denna mat.
Barnen har ju inte ätit lättprodukter, men i övrigt har de ätit samma som oss vuxna: köttfärsbiffar, fisk, kött, kyckling, råris, sallader och annat gott.
Jag har inte varit hungrig en enda gång, snarare tvärtom!
Jag ställde alarmet på mobiltelefonen för att inte glömma att äta något av de 5-6 målen per dag.  

Jag mår så grymt mycket bättre nu än vad jag gjorde för en månad sedan.
Jag känner mig friskare och starkare. Tänk vilken tur jag hade som vann denna månad via deras tävling på Facebook, annars hade jag nog aldrig tagit steget. Massor av TACK till Fitnessfighten och alla som jobbar där. Jag har fått snabba svar på mina frågor och underbar stöttning.

Jag har ju dessutom världens bästa stöttning i form av sambon, som dessutom är den som lagar de flesta måltiderna i vårt hem. Förutom att han lagat supergod mat har han peppat och påminnt mig att träna en timme per dag.
 
Min sambo har också fått resultat av detta. - 2,5 kg i vikt och -9 cm i midjan. Han har inte tränat alls, bara jagat barn, och det är ju verkligen inte så bara.

Mitt reslutat efter denna månad:
-6,5 kg
-3 cm överarm
-6 cm byst
-10 cm under byst
-17 cm midja
-8 cm rumpa
-1 cm lår
-4 cm knä
-1,5 cm vad

Jag är helt fantastiskt nöjd!
Nu ska jag kolla om 6-månaders programmet kan vara något för mig.
Jag kommer absolut fortsätta med detta, det funkar och jag mår toppenbra!
• Kategori: Fitnessfighten, Viktresan; • Taggar: 2013, Fitnessfighten, Gå ner i vikt, Mars, Resultat, Viktresa, World of Shape, månad, mått, vikt; • Kommentarer (3)

Kommentarer:

1 Annika:

Gott :)

2 Liie:

Wow vilka bra resultat du fick! :D

Svar: Tack! Ja, det funkade superbra för mig, mådde verkligen finemang också! :-) Jag måste nog köra igen :-)
Elisabeth

3 Liie:

Det är ju verkligen en boost alltså att köra en månad, perfekt inför sommaren :)

Kommentera här: