Ätstörning

Nu har jag varit förkyld i två omgångar. Det där med att träna har knappast varit möjligt eftersom jag legat i vågrätt läge i soffan och sängen.
Då är det väl SKIT att jag får någon sorts ätstörningsbeteende..
Min kropp skriker efter glass, mjölk och allt onyttigt som finns.
Jag gör dessutom som kroppen vill, stoppar in massor av strunt i munnen. Min febriga, snoriga och hostiga kropp skriker inte direkt efter makrill eller minikeso...

Nu har vågen lagt av, batteriet är slut. Men jag KÄNNER plusset.
Jag Bitchslappar mig själv i ansiktet och säger "skärp dig!"
Nya tag ska tas. Jag ska i bikini den 9 Juni så det blir tuffa tag med både mat och träning tills dess.



Kommentarer:

1 Åsa:

Åh, dippar kommer, men full fokus frammåt så fort förkylningen lämnat kroppen! :)

Krya på dej!

Kommentera här: