Vinnaren i Tävlingen är...

...jag!!!!
I Fredags fick jag reda på hur det hade gått i tävlingsmomentet vi deltagare i Nutriletts Tactiq team har haft sinsemellan. Jag är egentligen ingen tävlingsmänniska. Men detta med vikten är såpass viktigt för mig att jag gått in för detta 100 procent. Men, vad grymt glad jag blev när jag fick reda på att det var jag som vann, jag tjoade och hoppade runt härhemma som en galning, trots att jag inte vet vad jag har vunnit -hahaha! Jag fick en pdf på mailen där det var min före och min efter bild samt staplar på vikt och mått. Jag har ju inte riktigt förtsått att jag faktist blivit lättare, men när jag såg staplarna och bilderna fick jag faktist en tår i ögat, en GLAD tår :-)

Den största vinsten är ju att jag har gått ner 21,4 kg! Det känns ju så fantastiskt härligt! :-)

Nu sitter jag vid postlådan och väntar på att få syn på postbilen, är ju hysteriskt nyfiken på vad jag har vunnit, jag kan inte tänka på något annat :-)

Nu när det gått ett tag efter "Nutrilett-resan" så har jag ju börjat förstå vilken grej jag varit med om, vilken resa. Detta kommer absolut att vara ett minne för livet.

I Söndags vägde och mätte jag mig, som vanligt. Jag hade ett litet minus på vågen: -0,2. Minus 2 cm i midjan också. Jag kommer köra vidare på att byta ut måltider med bars och smoothies ett tag till. Varför ändra på något som fungerar, som jag dessutom mår bra av :-)

Näe, nu ska jag sätta mig och vänta på Brevbäraren ;-)
Ha det fortsatt toppenbra!
Kram! ♥
//Lisa

Kommentarer:

1 charlie:

oh vad duktig du e grattis!! Hur länge har du gått på väktviktarna?

Kan du ej länka ngn före o efter bild?

aw thanks sweetie <3


puss

Kommentera här: