Onsdag

Min nästa delmålsbelöning är inhandlad :-)
Jag har några kilon kvar, men fick en rabattkupong med 30 % rabatt på ett helt köp och det erbjudandet ville jag ju inte missa. Jag köpte två BH, den ena att använda på direkten och den andra får vänta tills att jag nått målet :-)
En mycket glad tjej som gick därifrån, jag har ju minskat rejält i storlek sedan jag handlade sist :-)

Jag älskar blommor, både inomhus och utomhus. Men tyvärr har jag slarvat endel på senaste tiden och inte haft särskilt gröna fingrar alls. 
Då är det ju ganska skoj när 5 st Orkidéer blommar samtidigt, med flera stänglar på varje. Jättefina!

Jag har blivit utvalt utav Smartson som testpilot av "Love film".
Det är ett företag där man väljer filmer på deras hemsida som man sedan får skickade hem till sin brevlåda.
Jag har inte hunnit sätta mig in så mycket mer ännu. Men snabba med leveransen var de.
Jag knappade in filmer jag vill se, och redan dagen efter var 2 st filmer i lådan.
Vi såg "Älska mig igen" igår. En verklighetsbaserad film, Drama/Romantik.
Den var bra, men med vääldigt mycket drama - jag grät floder.

Ikväll ska vi se "Hunger Games"

Ha det bäst,
Kram ♥
/Lisa
• Kategori: Lite av varje, Pyssel, Viktresan; • Taggar: BH, Blommor, Change, Hunger games, Hungerspelen, Love film, Orkidéer, Smartson, belöning, mål delmål, testpilot, Älska mig igen; • Kommentarer (0)

Kommentera här: