Helloo Burger - Long time, no see

Frukost idag: 2 dl Lättfil, med frysta blåbär och favorit äpplet - Jona Gold ♥
Lunch idag, MAX Delifresh Low Carb Hamburgare.
Jag kollade in Näringsvärdet, och den innehåller 612 kcal. Enligt Vikväktarnas propoints är det 11 pp.
Den var väldigt god, och jag kände mig lagomt mätt länge :-)

Jag var in och tränade på gymet idag också. Det känns så häftigt att jag nu orkar så mycket mer -härligt!

Idag har vår 3-åring (snart 4-åring) klarat av ett dygn utan sin älskade Napp.
Det är inte lätt, men han gör det jättebra!
Han gick ut med napparna och la dem i vår postlåda igår morse. Till Tomten.
Då kommer tomten att ta dem och ge dem till någon som behöver dem och istället får man något annat som man önskar sig. I hans fall är det ett Super Mario spel till Nintendo DSi.

Ikväll hade tomten lagt exakt ett sådant i postlådan! OJ vad glad han blev. Han tackade mig och sin pappa. Han vet nog att det är vi som är "Tomten" ♥

Ha det bäst,
Kram! ♥
//Lisa

Kommentera här: