En liten utmaning till mig

Idag är min vän Jennie i Stockholm för att springa tjejmilen. Häromdagen fick otränade jag den briljanta idén att jag ska gå en mil ungefär samtidigt som henne. När jag kom på denna lilla utmaning till mig själv regnade det inte, det gör det nu-mycket! Så nu har jag sprejat skorna med impregnering, och letat fram regnstället.
Får se hur långt jag fixar att gå innan mina höfter säger stopp, men jag kommer att bli nöjd och stolt om jag fixar 5 kilometer. Bara en halv mil, men ändå. 

Ikväll blir det filmmys med familjen.
Ha en fortsatt härlig lördag,
Kramkram! ♥
/Lisa
svårt att fotografera hur mycket det regnar, men såhär ser det ut utanför just nu: (bild från Instagram)

Kommentarer:

1 charlie:

aw gud vilken snäll kommentar du lämnade. satte ett leende på mina läppar idag, tack snälla <3

Min målvikt innan op är 60 kg .. va nere i 61,7 kg men plussat ngt nu då mensen är väck o massa pills för o sätta igång den.

wow vilken skillnad på bilderna! GRATTIS! O du ser verkligen tio år yngre ut nu!

hur ser del 2 ut?

Kommentera här: