Beställt en ny Våg

I måndags började del 2 av min viktresa. Jag började med att beställa en ny våg. En "Beurer Digital glasvåg GS27" blev det. Den hade fått "bäst i test" i flera olika tester, och har ett hyffsat pris. ca 300:-


Jag har ju lovat mig själv att bara väga mig en gång i veckan, men nyss när jag gick förbi vågen kunde jag inte hålla mig. Jag måste "gömma" den bättre. Jag blev dock glatt överraskad
 
93,5 kg, då känns det inte långt alls till under 90, till mitt nästa delmål :-)  
Jag har blivit så motiverad och peppad av alla gratulationer som jag har fått. Jag är så GLAD att jag har så fina människor i mitt liv ♥

Ha en fortsatt härlig Onsdag,
Kram ♥
//Lisa

Kommentarer:

1 jennie:

åååååh en ny våg vill jag oxå ha !! en med vatten/fett/muskler angivelse helst :)
KRAAM !

Svar: Jag har en sådan :-) Men den väger inte så bra hahaha Jag kommer att göra BIA mätningar på gymet (där man mäter muskelmassa, vatten osv) Så nu ville jag bara ha en våg som väger exakt sammma ifall jag kliver av och på igen :-)
Kraaam gums ♥
Lisa

Kommentera här: