Ätit ute idag :-)

Idag blev det en lunch på restaurang för sambon och mig. Supertrevligt och GOTT! Det blev en mumsig räksallad. Det är ju verkligen längesedan jag åt något alls ute, så jag njöt av varje tugga.
Idag ser matintaget ut ungefär såhär:
 
Frukost     Nutrilett Choklad shake                112 kcal
Lunch       Räksallad                                 ca 200 kcal
Mellanmål Nutrilett Smoothie-Tasty Tropical 220 kcal
Middag      Köttfärsbiffar med Broccoli     ca  200 kcal
Kvällsfika   Nutrilett Crunch Bar                     236 kcal
Det blev lite shopping för mig idag.
Nu längtar jag galet mycket tills att jag kan handla kläder till mig själv i "vanliga" affären,
på "vanliga" avdelningen - men snart så :-)

Imorgon åker sambon till Italien för att gå på Formel 1. Han kommer att ha en helt fantastiskt toktrevlig helg, det är han så värd ♥

Nu ska jag fixa lite goda köttfärsbiffar.
Senare ska jag testa det nyinköpta nagellacket och bläddra lite i en ny tidning, alltid kul med lite nya tips på maträtter :-)

Ha en fortsatt härlig torsdag,
kram ♥
/Lisa

Kommentarer:

1 lina:

Den där salladen såg sjukt god ut! Ha en bra dag!! :D

Kommentera här: