Våga Vägra Torra Läppar!

Jag får väldigt torra läppar under hösten och vintern. Det blir gärna munsår, inte tjusigt alls, och framförallt inte skönt. Jag bad min sambo att köpa med sig "Lip care stick-Cocoa butter" från Body Shop idag. Det enda jag testat som verkligen hjälper.

Världens bästa sambo kommer då hem med en present. En kombinerad present och julklapp, årets Julkalender från Body Shop. Jag fick en sådan för två år sedan också, det är helt fantastiskt att varje dag få öppna ett litet paket. Jag blev så glad att tårarna började rinna. TACK vännen, aj lav jo ♥

Hmm, jag har inte sett någon liknande Adventskalender som skulle passa honom, undra om jag ska försöka göra en själv...

Idag har jag bara försökt att vila. Lekt med lilleman. Han är så rolig, försöker prata och är väldigt busig. 6 tänder har han fått, vår storkille. Vi passar på att krypa runt på golvet när storebröderna är på Förskolan/Förskoleklassen.

Ja, just det. Det blev ingen vägning idag. Jag hoppade över det helt enkelt. Spännande att se nästa vecka hur det ligger till :-)

Ha en fortsatt härlig Onsdag,
Kraam ♥ //Lisa

Kommentarer:

1 Åsa:

Vilken rolig kalender, en sån vill jag också ha!

2 jennie:

LYYYX !!! va härligt !! Tro han älskar dig lika mycket som du honom <3 Läängtar till bröllop ;) KRAM på Er !

3 En till viktblogg:

Hejsan, du råkar inte bo i Sthlm eller närheten?

4 En till viktblogg:

Oh då förstår jag.
Ja jag letar efter bloggare som bloggar om vikt till ett event 30/10. :)

Kommentera här: