♥ Måndagslistan - Idag är jag glad för att...

....
• vi ska påbörja projekt "städa källaren"
• jag har planerat in 3 tillfällen träning denna vecka.
• jag ska på "Ladies night" till helgen, det ska bli superskoj!
• jag gick ner 1 kg förra veckan, och fler ska det bli-heja mig!! :-)
• jag känner att jag är på väg att må bra, på rätt väg :-)
• jag har världens finaste familj ♥

Ny dag, Ny vecka, Ny månad - Nuu kööör viii!!! :-)

Kramkram! ♥
//Lisa

Idén till Måndagslistan hittade jag här: http://jennyn.vimedbarn.se
Hon skriver såhär om Måndagslistan:
För er som är nya läsare, eller bara snubblat in här ändå så är måndagslistan mitt sätt att peppa mig själv inför den kommande veckan, fokuserar på de positiva sakerna i mitt liv – stora som små i stället för att fokusera på sånt som kan vara tungt & jobbigt! Jag utmanar er alla att göra en likadan lista, har du inte en egen blogg så får du gärna skriva en kommentar här nedan om vilka saker som gör dig glad just den här måndagen! Ju fler vi blir, roligare blir det!

Kommentarer:

1 Åsa L:

Vad klokt - jag försöker själv påminna mig själv om alla de bra saker som jag har runt omkring mig. Viktigt att känna glädje inför det lilla.
Superfin sten förresten :-)

Kommentera här: